About Me

My photo
Hai saya owner blog ni:)nama saya Nur(cahaya) moga saya mendapat keredha yg dicari selama ini:')

Cinta Oh Cinta

Pagi2 aku dikejutkan dengan satu panggilan daripada kawan lelaki aku,aku mengangkAT dengan pantas nya...Lalu kami berborak kosang...Namun borak kan kami menjadi lebih serius Selepas dia mengatakan bahawa dia suka PEREMPUAN seperti aku,fikiran aku terberhnti seketika dan memikir kan ..warghhhhhhhhhhhh XKAN DIA SUKA AKU KOT! namun aku still buat tidak mengerti atas kata2 nya,aku seolah-olah ingin melarikan diri daripada PERBUALAN tersebut namun,aku ingin tahu lebih lanjut lagi....Tiba-tiba dia mengatakan bahawa dia ingin menjadi KEKASIH ku! waduhhhh! bagaimana sihhh???aku meletak kan fon secara tiba2,dan aku terus call ORANG PENTING AKU....namun panggilan aku tidak  dijawab oleh nya....tiba2 fon aku berdering lagi,lalu aku mengangangkat nya....Dan berkata AKU TIDAK BERSEDIA LAGI UNTUK MENJADI KEKASIH SESIAPA PON...:)

CINTA aku hanya lah untuk CINTA PERTAMA KU,
CINTA TERAKHIR ku untuk CINTA TERAKHIR ku juga:')

No comments:

Post a Comment